چرا كارمندان فروش به CRM نياز دارند؟

۲۳ بازديد

زمان دريافت خبر: پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳

منبع خبر: بانكي

اغلب آنها در ابتداي كار با نرم افزار CRM موافق نيستن، دليل اين عدم موافقت تا حد زيادي منطقي است، آنها فكر مي كنند كه CRM ابزار ديگري است كه حجم كارهاي آنها را زيادتر خواهد كرد، علاوه بر اين به مديران شان اين اطلاعات را خواهد داد كه آنها را بيشتر زير ذره بين بگيرند، همچنين آنها فكر مي كنند زمان زيادي صرف وارد كردن اطلاعات در CRM بكنند و اين كارها آنها را از كار اصلي شان كه فروش است، باز مي دارد. - اين مقاله در مورد اينكه چرا كارمندان فروش با CRM موافق نيستند نيست، اينجا مي خواهيم بگوييم چگونه CRM شرايط كاري كارمندان فروش را بهتر مي كند ...


مشاهده متن اصلي خبر

زمان دريافت خبر: پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳

منبع خبر: بانكي

اغلب آنها در ابتداي كار با نرم افزار CRM موافق نيستن، دليل اين عدم موافقت تا حد زيادي منطقي است، آنها فكر مي كنند كه CRM ابزار ديگري است كه حجم كارهاي آنها را زيادتر خواهد كرد، علاوه بر اين به مديران شان اين اطلاعات را خواهد داد كه آنها را بيشتر زير ذره بين بگيرند، همچنين آنها فكر مي كنند زمان زيادي صرف وارد كردن اطلاعات در CRM بكنند و اين كارها آنها را از كار اصلي شان كه فروش است، باز مي دارد. - اين مقاله در مورد اينكه چرا كارمندان فروش با CRM موافق نيستند نيست، اينجا مي خواهيم بگوييم چگونه CRM شرايط كاري كارمندان فروش را بهتر مي كند ...


مشاهده متن اصلي خبر
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد