فقط ده درصد شركت‌ها در مقابل حملات DDoS امنيت دارند

۵۷ بازديد
طبق گزارش جديد (شركت امنيت شبكه كورِرو)، كاربران شركت‌هاي فناوري تحمل حفاظت ضعيف در برابر حمله Ddos را ندارند و ۸۵ درصد آنها مي‌خواهند سريعا تغييراتي را مشاهده كنند.به گزارش ايتنا از رايورز به نقل از اينكوايرر، مسائل نگران‌كننده به ويژه در خصوص حملات دي.دي.او.اس به سرعت درحال رشد است، و با حملات تروجان‌ها و ديگر آسيب‌هاي موجود، كه مدام هم در حال گسترش است، بنظر مي‌رسد كاربران بطور فزاينده‌اي دچار كابوس شده‌اند.مطابق اين گزارش شركت كورِرو نوعي خدمات حفاظت از حملات DDos را ارائه مي‌دهد كه اغلب با احتمال پيشامد چنين تهديداتي، به شما هشدارهاي لازم را  مي‌دهد. اين در حالي است كه خدمات دهندگان اينترنت د اين ميان قابل اعتماد نيستند.يك نظرسنجي ميان ۱۰۰ آي.سي.پي و ۱۷۵ مشتري سرمايه‌گذار نشان داد كه برخي از آي.سي.پي‌ها زماني كه حرف از دي.دي.او.اس مي‌شود، به هيچوجه قابل اعتماد نيستند.قابل توجه است كه ۴۶ درصد هنوز هم از روش‌هاي قديمي، گران و كند براي پاكيزه و قرنطينه سازي استفاده مي‌كنند كه معمولا بيش از يك ساعت طول مي‌كشد تا از تشخيص به سمت كاهش مخاطره روانه شوند.گزينه پيشنهادي كورِرو، در مقام تشبيه، مانند سياهچاله‌اي است كه منجر به ايجاد ترافيك در برابر مقصد مورد نظر هكرها، و نتيجتا از كار انداختن انهاست.ديو لارسون، مدير ارشد عمليات كورِرو اذعان كرد: «استفاده از ابزارهاي قديمي براي كاهش حملات جديد، هر چند ممكن است هزينه‌هاي آي.سي.پي‌ها را كاهش دهد، اما اين‌ روش بصورت مستقيم كاربران را در ريسك بالايي قرار مي‌دهد.»لارسون نگران آن است كه آي.سي.پي‌ها آن‌طور كه بايد هزينه كافي را براي پيشگيري از حملات دي.دي.او.اس خرج نمي‌كنند.او اعلام كرده: «ارائه‌دهندگان خدمات اينترنت يك ترفند را از دست دادند، يعني بجاي ايجاد اطمينان بيشتر براي كاربران، از اين فرصت استفاده نكردند و فقط با اتكاي به روش‌هاي سنتي، موجب كاهش اطمينان مشتريان خود مي‌شوند.» 
طبق گزارش جديد (شركت امنيت شبكه كورِرو)، كاربران شركت‌هاي فناوري تحمل حفاظت ضعيف در برابر حمله Ddos را ندارند و ۸۵ درصد آنها مي‌خواهند سريعا تغييراتي را مشاهده كنند.به گزارش ايتنا از رايورز به نقل از اينكوايرر، مسائل نگران‌كننده به ويژه در خصوص حملات دي.دي.او.اس به سرعت درحال رشد است، و با حملات تروجان‌ها و ديگر آسيب‌هاي موجود، كه مدام هم در حال گسترش است، بنظر مي‌رسد كاربران بطور فزاينده‌اي دچار كابوس شده‌اند.مطابق اين گزارش شركت كورِرو نوعي خدمات حفاظت از حملات DDos را ارائه مي‌دهد كه اغلب با احتمال پيشامد چنين تهديداتي، به شما هشدارهاي لازم را  مي‌دهد. اين در حالي است كه خدمات دهندگان اينترنت د اين ميان قابل اعتماد نيستند.يك نظرسنجي ميان ۱۰۰ آي.سي.پي و ۱۷۵ مشتري سرمايه‌گذار نشان داد كه برخي از آي.سي.پي‌ها زماني كه حرف از دي.دي.او.اس مي‌شود، به هيچوجه قابل اعتماد نيستند.قابل توجه است كه ۴۶ درصد هنوز هم از روش‌هاي قديمي، گران و كند براي پاكيزه و قرنطينه سازي استفاده مي‌كنند كه معمولا بيش از يك ساعت طول مي‌كشد تا از تشخيص به سمت كاهش مخاطره روانه شوند.گزينه پيشنهادي كورِرو، در مقام تشبيه، مانند سياهچاله‌اي است كه منجر به ايجاد ترافيك در برابر مقصد مورد نظر هكرها، و نتيجتا از كار انداختن انهاست.ديو لارسون، مدير ارشد عمليات كورِرو اذعان كرد: «استفاده از ابزارهاي قديمي براي كاهش حملات جديد، هر چند ممكن است هزينه‌هاي آي.سي.پي‌ها را كاهش دهد، اما اين‌ روش بصورت مستقيم كاربران را در ريسك بالايي قرار مي‌دهد.»لارسون نگران آن است كه آي.سي.پي‌ها آن‌طور كه بايد هزينه كافي را براي پيشگيري از حملات دي.دي.او.اس خرج نمي‌كنند.او اعلام كرده: «ارائه‌دهندگان خدمات اينترنت يك ترفند را از دست دادند، يعني بجاي ايجاد اطمينان بيشتر براي كاربران، از اين فرصت استفاده نكردند و فقط با اتكاي به روش‌هاي سنتي، موجب كاهش اطمينان مشتريان خود مي‌شوند.» 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد