چرا پيامك هاي تبليغاتي ديگر قطع نمي شوند؟/ اپراتورها: با سامانه جديد مديريت بر پيامك ها كار كنيد

۳۱ بازديد

زمان دريافت خبر: سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۹

منبع خبر: خبر آنلاين

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، موضوع پيامكهاي تبليغاتي و پيامكهايي كه ارزش افزوده براي آنها لحاظ مي شود و داراي بار مالي براي مشتركان هستند، بارها در سرويس مشكلات مردم بررسي شده. - با اين حال برخي از مخاطبان اخيرا مي گويند با كدهايي كه قبلا اعلام شده قطع پيامكهاي تبليغاتي ممكن است، مديريت بر پيامكها ديگر امكان پذير نيست. - يكي از مخاطبان در اين مورد نوشته: لطفا در مورد پيامك هاي تبليغاتي شركتهاي اپراتور تلفن همراه، كه همگي تبليغاتي هستند و متعلق به خدمات اپراتورهاي تلفن همراه هم نيستند و با كدهاي اعلام شده قطع نمي شوند، پيگيري انجام بديد ...

چرا پيامك هاي تبليغاتي ديگر قطع نمي شوند؟/ اپراتورها: با سامانه جديد مديريت بر پيامك ها كار كنيد

مشاهده متن اصلي خبر

زمان دريافت خبر: سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۹

منبع خبر: خبر آنلاين

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، موضوع پيامكهاي تبليغاتي و پيامكهايي كه ارزش افزوده براي آنها لحاظ مي شود و داراي بار مالي براي مشتركان هستند، بارها در سرويس مشكلات مردم بررسي شده. - با اين حال برخي از مخاطبان اخيرا مي گويند با كدهايي كه قبلا اعلام شده قطع پيامكهاي تبليغاتي ممكن است، مديريت بر پيامكها ديگر امكان پذير نيست. - يكي از مخاطبان در اين مورد نوشته: لطفا در مورد پيامك هاي تبليغاتي شركتهاي اپراتور تلفن همراه، كه همگي تبليغاتي هستند و متعلق به خدمات اپراتورهاي تلفن همراه هم نيستند و با كدهاي اعلام شده قطع نمي شوند، پيگيري انجام بديد ...

چرا پيامك هاي تبليغاتي ديگر قطع نمي شوند؟/ اپراتورها: با سامانه جديد مديريت بر پيامك ها كار كنيد

مشاهده متن اصلي خبر
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد