بيش از ۸۰ درصد بازار دست چند كسب و كار اينترنتي است

۲۰ بازديد
ميلاد احرام‌پوش بنيانگذار جشنواره موبايل در حالي از درآمد ميلياردي ماهانه كسب و كارهاي اينترنتي خبر داد كه كارشناسان و اهالي دست اندركار در كسب و كارهاي اينترنتي اين ميزان درآمد را نه تنها اغراق‌آميز دانستند بلكه اعلام كردند كه كسب چنين درآمدي در بين كسب و كارهاي اينترنتي عموميت ندارد و درصد بسيار كمي از كسب و كارهاي اينترنتي درآمد ميلياردي دارند.خلاقيت و نوآوري رمز موفقيت«بيش از ۸۰ درصد بازار دست چند كسب و كار اينترنتي (فروشگاه) است و بقيه كسب و كارهاي اينترنتي فروش چنداني ندارند و به جرأت مي‌توان گفت كه كسب و كارهاي اينترنتي عموماً ماهانه چنين درآمدي ندارند.»رضا الفت نسب، رئيس انجمن كسب و كارهاي اينترنتي با بيان مطلب فوق به «ايران» مي‌گويد: در كنار كسب درآمد بايد هزينه‌ها را نيز در نظر گرفت چرا كه خالص درآمد در ماه ده‌ها ميليارد ريال نيست و بيشتر درآمد صرف ساير هزينه‌ها مانند چندين كارمند، اجاره محل فعاليت، سرور، تأسيسات و... مي‌شود كه اين هزينه‌ها را بايد از درآمد كسر كرد بنابراين سود خالص اندكي براي صاحب كسب و كار اينترنتي باقي مي‌ماند.الفت‌نسب رئيس انجمن كسب و كارهاي اينترنتي با بيان اينكه در چند سال گذشته نيز درآمدهاي كسب و كارهاي اينترنتي به دليل مشكلات اقتصادي كاهش يافته است، مي‌افزايد: البته در اين ميان كسب و كارهايي نيز بوده‌اند كه درآمدهاي بسيار بالايي به‌دست آورده‌اند ولي درصد كمي از كل كسب و كارهاي اينترنتي را شامل مي‌شوند.اما براي درآمدزايي بالا در كسب و كارهاي اينترنتي چه بايد كرد كه رئيس انجمن كسب و كارهاي اينترنتي در اين‌باره مي‌گويد: توصيه ما اين است كه اگر مي‌خواهند وارد كسب و كار اينترنتي شوند يا كسب و كار اينترنتي خود را ارتقا دهند، ابتدا بايد بحث خلاقيت را فراموش نكنند و در كار خلاقيت داشته باشند. در بحث ارزش افزوده خدماتي كه مي‌خواهند به كاربران ارائه دهند بايد در كار خود نوآوري داشته باشند و از كارهاي تكراري پرهيز كنند تا مردم به سمت كسب و كارهاي آنها جذب شوند.رضا الفت‌نسب مي‌افزايد: در گذشته سايت‌هايي وجود داشتند كه توانستند حجم بالايي از سفارش‌هاي بازار را جذب كنند ولي به دليل نبود خلاقيت و نوآوري به مرور مخاطبان و مشتريان خود را از دست دادند و فروش آنها روند نزولي به خود گرفت بنابراين بايد سرويس‌هاي تازه و جديدي را در قالب خدمات ارزش افزوده به مشتريان خود ارائه دهند تا آنها جذب كسب‌وكار اينترنتي شوند.وي در ادامه مي‌گويد: سايت‌هايي در كسب و كارهاي اينترنتي موفق هستند كه براي لحظه لحظه سايت خود برنامه‌ريزي كرده‌اند و ايده‌هاي به روز به كاربران و مشتريان خود ارائه مي‌دهند. مردم دنبال نوآوري و انواع جشنواره‌ها و فروش‌هاي ويژه و... هستند بنابراين هر سايتي زودتر خدمات جديد به مشتريان خود ارائه دهد، برنده است. 
ميلاد احرام‌پوش بنيانگذار جشنواره موبايل در حالي از درآمد ميلياردي ماهانه كسب و كارهاي اينترنتي خبر داد كه كارشناسان و اهالي دست اندركار در كسب و كارهاي اينترنتي اين ميزان درآمد را نه تنها اغراق‌آميز دانستند بلكه اعلام كردند كه كسب چنين درآمدي در بين كسب و كارهاي اينترنتي عموميت ندارد و درصد بسيار كمي از كسب و كارهاي اينترنتي درآمد ميلياردي دارند.خلاقيت و نوآوري رمز موفقيت«بيش از ۸۰ درصد بازار دست چند كسب و كار اينترنتي (فروشگاه) است و بقيه كسب و كارهاي اينترنتي فروش چنداني ندارند و به جرأت مي‌توان گفت كه كسب و كارهاي اينترنتي عموماً ماهانه چنين درآمدي ندارند.»رضا الفت نسب، رئيس انجمن كسب و كارهاي اينترنتي با بيان مطلب فوق به «ايران» مي‌گويد: در كنار كسب درآمد بايد هزينه‌ها را نيز در نظر گرفت چرا كه خالص درآمد در ماه ده‌ها ميليارد ريال نيست و بيشتر درآمد صرف ساير هزينه‌ها مانند چندين كارمند، اجاره محل فعاليت، سرور، تأسيسات و... مي‌شود كه اين هزينه‌ها را بايد از درآمد كسر كرد بنابراين سود خالص اندكي براي صاحب كسب و كار اينترنتي باقي مي‌ماند.الفت‌نسب رئيس انجمن كسب و كارهاي اينترنتي با بيان اينكه در چند سال گذشته نيز درآمدهاي كسب و كارهاي اينترنتي به دليل مشكلات اقتصادي كاهش يافته است، مي‌افزايد: البته در اين ميان كسب و كارهايي نيز بوده‌اند كه درآمدهاي بسيار بالايي به‌دست آورده‌اند ولي درصد كمي از كل كسب و كارهاي اينترنتي را شامل مي‌شوند.اما براي درآمدزايي بالا در كسب و كارهاي اينترنتي چه بايد كرد كه رئيس انجمن كسب و كارهاي اينترنتي در اين‌باره مي‌گويد: توصيه ما اين است كه اگر مي‌خواهند وارد كسب و كار اينترنتي شوند يا كسب و كار اينترنتي خود را ارتقا دهند، ابتدا بايد بحث خلاقيت را فراموش نكنند و در كار خلاقيت داشته باشند. در بحث ارزش افزوده خدماتي كه مي‌خواهند به كاربران ارائه دهند بايد در كار خود نوآوري داشته باشند و از كارهاي تكراري پرهيز كنند تا مردم به سمت كسب و كارهاي آنها جذب شوند.رضا الفت‌نسب مي‌افزايد: در گذشته سايت‌هايي وجود داشتند كه توانستند حجم بالايي از سفارش‌هاي بازار را جذب كنند ولي به دليل نبود خلاقيت و نوآوري به مرور مخاطبان و مشتريان خود را از دست دادند و فروش آنها روند نزولي به خود گرفت بنابراين بايد سرويس‌هاي تازه و جديدي را در قالب خدمات ارزش افزوده به مشتريان خود ارائه دهند تا آنها جذب كسب‌وكار اينترنتي شوند.وي در ادامه مي‌گويد: سايت‌هايي در كسب و كارهاي اينترنتي موفق هستند كه براي لحظه لحظه سايت خود برنامه‌ريزي كرده‌اند و ايده‌هاي به روز به كاربران و مشتريان خود ارائه مي‌دهند. مردم دنبال نوآوري و انواع جشنواره‌ها و فروش‌هاي ويژه و... هستند بنابراين هر سايتي زودتر خدمات جديد به مشتريان خود ارائه دهد، برنده است. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد