شيائومي رقيب هوآوي شد

۱۸ بازديد
تحليل‌گر IHS Technology مي‌گويد برند چيني شيائومي در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶، در حدود ۱۴.۸ ميليون گوشي هوشمند فروخته است كه شامل فروش خارج از كشور اين شركت نيز مي‌شود.به گزارش ايتنا از ايسنا به نقل از تك‌تايمز، تعداد فروش اين شركت در سال جاري تقريبا برابر با فروش ۱۴.۹۸ ميليوني دوره مشابه در سال گذشته است. هرچند شيائومي هنوز به طور رسمي فروش سه ماهه خود را اعلام نكرده است.اين شركت در حال حاضر، در كنار هوآوي، بزرگ‌ترين برند در چين است و ۷۰ ميليون هندست در سال ۲۰۱۵ فروخته است. اما از آنجايي كه فروش هدف خود را ۸۰ ميليون در نظر گرفته بود، از اين عدد راضي نبود.البته با وجود اين موضوع، شيائومي توانست در فروش بازارهاي چين به هوآوي برسد. با اين حال، هوآوي يك برتري نسبت به ساير رقبايش دارد و آن فروش محصولاتش در سراسر جهان است، در حالي كه شيائومي ميان فروش محصولات خود در يك بازار خاص گير كرده است.يكي از دلايلي كه اين شركت نتوانسته است به فروش مورد نظر خود دست يابد، مي‌تواند عدم ارائه پرچمداري جديد براي مدتي طولاني باشد. مدل Mi ۵ شيائومي بالاخره پس از صرف حدود دو سال براي ساخت، در بازار وجود دارد.پس از كشور چين، هند بزرگترين بازار شيائومي است، زيرا اين شركت با موفقيت نيازهاي مصرف‌كنندگاني كه به دنبال گوشي‌هاي هوشمند با مشخصات و قيمت مناسب هستند را برطرف مي‌كند.مدل‌هاي ۲۰۱۶ شيائومي در حال حاضر وارد اين كشور شده‌اند و هدف اين شركت شامل راه‌اندازي فروشگاه‌هاي تك‌برند براي فروش محصولات Mi مي‌شود.
تحليل‌گر IHS Technology مي‌گويد برند چيني شيائومي در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶، در حدود ۱۴.۸ ميليون گوشي هوشمند فروخته است كه شامل فروش خارج از كشور اين شركت نيز مي‌شود.به گزارش ايتنا از ايسنا به نقل از تك‌تايمز، تعداد فروش اين شركت در سال جاري تقريبا برابر با فروش ۱۴.۹۸ ميليوني دوره مشابه در سال گذشته است. هرچند شيائومي هنوز به طور رسمي فروش سه ماهه خود را اعلام نكرده است.اين شركت در حال حاضر، در كنار هوآوي، بزرگ‌ترين برند در چين است و ۷۰ ميليون هندست در سال ۲۰۱۵ فروخته است. اما از آنجايي كه فروش هدف خود را ۸۰ ميليون در نظر گرفته بود، از اين عدد راضي نبود.البته با وجود اين موضوع، شيائومي توانست در فروش بازارهاي چين به هوآوي برسد. با اين حال، هوآوي يك برتري نسبت به ساير رقبايش دارد و آن فروش محصولاتش در سراسر جهان است، در حالي كه شيائومي ميان فروش محصولات خود در يك بازار خاص گير كرده است.يكي از دلايلي كه اين شركت نتوانسته است به فروش مورد نظر خود دست يابد، مي‌تواند عدم ارائه پرچمداري جديد براي مدتي طولاني باشد. مدل Mi ۵ شيائومي بالاخره پس از صرف حدود دو سال براي ساخت، در بازار وجود دارد.پس از كشور چين، هند بزرگترين بازار شيائومي است، زيرا اين شركت با موفقيت نيازهاي مصرف‌كنندگاني كه به دنبال گوشي‌هاي هوشمند با مشخصات و قيمت مناسب هستند را برطرف مي‌كند.مدل‌هاي ۲۰۱۶ شيائومي در حال حاضر وارد اين كشور شده‌اند و هدف اين شركت شامل راه‌اندازي فروشگاه‌هاي تك‌برند براي فروش محصولات Mi مي‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد