راه اندازي سامانه 800 براي قطع پيامك هاي تبليغاتي

۱۶ بازديد

زمان دريافت خبر: سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۳

صادق عبادي شاهكوه در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما با اشاره به اينكه اين سامانه براي حل مشكل مشتركان اپراتورهاي تلفن همراه در زمينه دريافت پيامك هاي تبليغاتي طراحي شده است افزود: از طريق سامانه 800 علاوه بر قطع پيامك هاي تبليغاتي مي توان از تعداد سرويس هاي ارزش افزوده نيز مطلع شد و آن را قطع كرد. - وي گفت: در ماه هاي اخير شكايت هايي در خصوص دريافت پيامك هاي انبوه و سرويس هاي ارزش افزوده به دست ما رسيد كه براي ساماندهي و حل اين مشكل سامانه 800 طراحي شد. - معاون سازمان تنظيم مقررات به بررسي هاي صورت گرفته براي حل اين مشكل اشاره كرد و افزود ...


مشاهده متن اصلي خبر

زمان دريافت خبر: سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۳

صادق عبادي شاهكوه در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما با اشاره به اينكه اين سامانه براي حل مشكل مشتركان اپراتورهاي تلفن همراه در زمينه دريافت پيامك هاي تبليغاتي طراحي شده است افزود: از طريق سامانه 800 علاوه بر قطع پيامك هاي تبليغاتي مي توان از تعداد سرويس هاي ارزش افزوده نيز مطلع شد و آن را قطع كرد. - وي گفت: در ماه هاي اخير شكايت هايي در خصوص دريافت پيامك هاي انبوه و سرويس هاي ارزش افزوده به دست ما رسيد كه براي ساماندهي و حل اين مشكل سامانه 800 طراحي شد. - معاون سازمان تنظيم مقررات به بررسي هاي صورت گرفته براي حل اين مشكل اشاره كرد و افزود ...


مشاهده متن اصلي خبر
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد