شركت‌ها نبايد راهكارهاي توسعه و آزمون را دست كم بگيرند

۲۵ بازديد
شركت‌ها نبايد ارزش استفاده از خدمات ابري را براي تجربه و تست ايده‌هاي جديد دست كم بگيرند، زيرا اين تلاش‌ها به آنها يك مزيت رقابتي قابل توجه خواهد داد.به گزارش ايتنا از رايورز به نقل از كامپيوتر ويكلي، يكي از مديران آمازون در سخنراني خود در نشست خدمات وب آمازون(AWS) در لندن، به شركت‌ها توصيه كرد كه به تست‌هاي ابر محور و راهكارهاي توسعه‌اي به عنوان راهكارهاي مهم توجه كنند، به ويژه زماني كه در شرايط غيربحراني، فرصت مناسبي در دست دارند تا كسب و كار خود را در بلندمدت متحول نمايند.به گفته وي: «بعضي اوقات افراد مي‌گويند كه اين آزمون‌ها و راهكارها موثر نيستند، اما من عقيده دارم كه اين تست‌ها و استراتژي‌ها موثرترين اقدامات براي شركت شما هستند، زيرا نشان مي‌دهند كه كسب و كار شما چقدر چابك است و سازمان شما چقدر مي‌تواند سريع باشد. اين تست‌ها و راهكارها به خاطر انجام محاسبات ابري به صورت بنيادي تغيير يافته‌اند. حالا به خاطر دسترسي به منابع، محدوديتي وجود ندارد.»وي همچنين افزود: «در گذشته براي اين تست‌ها، افراد بدترين امكانات سخت‌افزاري را در اختيار داشتند. آنها بايد از بين ده سناريوي مختلف يكي را امتحان مي‌كردند و هر بار با سيستم عامل به خصوصي سر و كار داشتند. نصب نرم‌افزارهاي جديد براي آنها كابوس بود و مجبور بودند به حداقل‌ها قناعت كنند. اما حالا وضعيت فرق كرده است. شما مي‌توانيد تست‌ها را در بالاترين سطح صحت و دقت اجرا كنيد زيرا از نظر سخت‌افزار محدوديت خاصي نداريد. چابكي به شما اجازه مي‌دهد تا در بازار سريع‌تر حركت كنيد. در گذشته مشتري‌ها با يك برند زندگي مي‌كردند اما حالا شرايط تغيير كرده است. در زماني كه عدم قطعيت وجود دارد، تجربه بسيار مهم است.»به گفته وي: «چيزي كه ما واقعا مي‌خواستيم انجام دهيم رابطه بين تامين كنندگان و مشتريان بود. ما مشتري شركت‌هاي IT بزرگ و قديمي بوديم و در انتهاي زنجيره دريافت قرار داشتيم و اين چندان جالب نبود؛ تنها راه ممكن پايين آوردن هزينه‌ها، تنظيم قراردادهاي بلندمدت بود كه اين كار باعث مي‌شد تا ما مداركي و گواهي‌هايي را بگيريم كه به بعضي از آنها هيچ احتياجي نداشتيم. با سيستم پرداخت در حال حركت AWS كاربر هميشه تحت كنترل شما است. اين كار بدون آنكه افراد را مجبور به بستن قراردادهاي طولاني مدت كنيم موفقيت‌آميز بوده است.» 
شركت‌ها نبايد ارزش استفاده از خدمات ابري را براي تجربه و تست ايده‌هاي جديد دست كم بگيرند، زيرا اين تلاش‌ها به آنها يك مزيت رقابتي قابل توجه خواهد داد.به گزارش ايتنا از رايورز به نقل از كامپيوتر ويكلي، يكي از مديران آمازون در سخنراني خود در نشست خدمات وب آمازون(AWS) در لندن، به شركت‌ها توصيه كرد كه به تست‌هاي ابر محور و راهكارهاي توسعه‌اي به عنوان راهكارهاي مهم توجه كنند، به ويژه زماني كه در شرايط غيربحراني، فرصت مناسبي در دست دارند تا كسب و كار خود را در بلندمدت متحول نمايند.به گفته وي: «بعضي اوقات افراد مي‌گويند كه اين آزمون‌ها و راهكارها موثر نيستند، اما من عقيده دارم كه اين تست‌ها و استراتژي‌ها موثرترين اقدامات براي شركت شما هستند، زيرا نشان مي‌دهند كه كسب و كار شما چقدر چابك است و سازمان شما چقدر مي‌تواند سريع باشد. اين تست‌ها و راهكارها به خاطر انجام محاسبات ابري به صورت بنيادي تغيير يافته‌اند. حالا به خاطر دسترسي به منابع، محدوديتي وجود ندارد.»وي همچنين افزود: «در گذشته براي اين تست‌ها، افراد بدترين امكانات سخت‌افزاري را در اختيار داشتند. آنها بايد از بين ده سناريوي مختلف يكي را امتحان مي‌كردند و هر بار با سيستم عامل به خصوصي سر و كار داشتند. نصب نرم‌افزارهاي جديد براي آنها كابوس بود و مجبور بودند به حداقل‌ها قناعت كنند. اما حالا وضعيت فرق كرده است. شما مي‌توانيد تست‌ها را در بالاترين سطح صحت و دقت اجرا كنيد زيرا از نظر سخت‌افزار محدوديت خاصي نداريد. چابكي به شما اجازه مي‌دهد تا در بازار سريع‌تر حركت كنيد. در گذشته مشتري‌ها با يك برند زندگي مي‌كردند اما حالا شرايط تغيير كرده است. در زماني كه عدم قطعيت وجود دارد، تجربه بسيار مهم است.»به گفته وي: «چيزي كه ما واقعا مي‌خواستيم انجام دهيم رابطه بين تامين كنندگان و مشتريان بود. ما مشتري شركت‌هاي IT بزرگ و قديمي بوديم و در انتهاي زنجيره دريافت قرار داشتيم و اين چندان جالب نبود؛ تنها راه ممكن پايين آوردن هزينه‌ها، تنظيم قراردادهاي بلندمدت بود كه اين كار باعث مي‌شد تا ما مداركي و گواهي‌هايي را بگيريم كه به بعضي از آنها هيچ احتياجي نداشتيم. با سيستم پرداخت در حال حركت AWS كاربر هميشه تحت كنترل شما است. اين كار بدون آنكه افراد را مجبور به بستن قراردادهاي طولاني مدت كنيم موفقيت‌آميز بوده است.» 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد