جمعه ۱۱ تیر ۹۵ | ۱۴:۲۰ ۲۶ بازديد
به تازگي براي كمك به صاحبان كسبوكار با هدف منظور تسهيل ارتباط با طرفدارانشان و نيز حل مشكلات مشترياني كه اعتراضاتي دارند، توييتر در حال راهاندازي يكي ديگر از برنامههاي مستقل خود براي مخاطبان خاص است كه از مدتها پيش برنامهريزي كرده است.به گزارش ايتنا از رايورز به نقل از اينكوايرر، عرضه داشبورد از سوي توييتر، تلاش ديگري از طرف اين شبكه اجتماعي براي تعامل سازنده با كاربران سازماني است. مخاطبان مورد نظر اين نوع كاربران سازماني، بسيار جديتر به حساب ميآيند و فعاليتهاي آنها در شبكههاي اجتماعي نسبت به كاربران عادي بسيار ارزشمندتر است.داشبورد جديد توييتر در دو نسخه iOS و همچنين مبتني بر وب فعال خواهد بود، و همه ويژگيهاي حال و گذشته محصولات توييتر را با خود همراه دارد.در هردو نسخه مزبور، توييتر با كمك يك فرآيند سريع، شما را راهنمايي ميكند بتوانيد يك بخش "درباره شما" سفارشي شامل اطلاعات مربوط به شما، سازمان، كسب و كار و اطلاعات مربوطه ديگر بسازيد. علاوه بر اين، توييتهاي مربوط به سازمان و كسب و كار شما و... نيز به عنوان فيد به آن افزوده خواهد شد.اين فيدها با توجه به نوع سازمان و كسب و كار شما، كمك شاياني به يافتن اكانت شما به ويژه در زماني خواهد بود كه كاربران به جستوجوي برند و يا نوع فعاليت شما ميپردازند. همچنين براي كاربران سازماني كه ممكن است تازه توييتر را شناخته باشند، راهنمايي و ترفندهاي مناسبي ارائه ميشود ميتوانند بيشترين تعامل را از توييتهاي خود دريافت كنند.از ديد صاحبنظران، با ارائه اين قابليت جديد ميتوان گفت كه اكوسيستم شبكه اجتماعي توييتر در حال شروع شدن است، تا با نگاهي كمي متفاوت به اپليكيشن استاندارد توييتر، براي كاربران سازماني و داراي كسب و كار، قدرتي ويژه به ارمغان آورد. |
|
به تازگي براي كمك به صاحبان كسبوكار با هدف منظور تسهيل ارتباط با طرفدارانشان و نيز حل مشكلات مشترياني كه اعتراضاتي دارند، توييتر در حال راهاندازي يكي ديگر از برنامههاي مستقل خود براي مخاطبان خاص است كه از مدتها پيش برنامهريزي كرده است.به گزارش ايتنا از رايورز به نقل از اينكوايرر، عرضه داشبورد از سوي توييتر، تلاش ديگري از طرف اين شبكه اجتماعي براي تعامل سازنده با كاربران سازماني است. مخاطبان مورد نظر اين نوع كاربران سازماني، بسيار جديتر به حساب ميآيند و فعاليتهاي آنها در شبكههاي اجتماعي نسبت به كاربران عادي بسيار ارزشمندتر است.داشبورد جديد توييتر در دو نسخه iOS و همچنين مبتني بر وب فعال خواهد بود، و همه ويژگيهاي حال و گذشته محصولات توييتر را با خود همراه دارد.در هردو نسخه مزبور، توييتر با كمك يك فرآيند سريع، شما را راهنمايي ميكند بتوانيد يك بخش "درباره شما" سفارشي شامل اطلاعات مربوط به شما، سازمان، كسب و كار و اطلاعات مربوطه ديگر بسازيد. علاوه بر اين، توييتهاي مربوط به سازمان و كسب و كار شما و... نيز به عنوان فيد به آن افزوده خواهد شد.اين فيدها با توجه به نوع سازمان و كسب و كار شما، كمك شاياني به يافتن اكانت شما به ويژه در زماني خواهد بود كه كاربران به جستوجوي برند و يا نوع فعاليت شما ميپردازند. همچنين براي كاربران سازماني كه ممكن است تازه توييتر را شناخته باشند، راهنمايي و ترفندهاي مناسبي ارائه ميشود ميتوانند بيشترين تعامل را از توييتهاي خود دريافت كنند.از ديد صاحبنظران، با ارائه اين قابليت جديد ميتوان گفت كه اكوسيستم شبكه اجتماعي توييتر در حال شروع شدن است، تا با نگاهي كمي متفاوت به اپليكيشن استاندارد توييتر، براي كاربران سازماني و داراي كسب و كار، قدرتي ويژه به ارمغان آورد. |
|