جمعه ۰۴ تیر ۹۵ | ۰۱:۴۴ ۱۳ بازديد
اينستاگرام حالا نيم ميليارد كاربر از سراسر جهان دارد و با استفاده سه پنجم كاربران به صورت روزانه، توئيتر و اسنپچت را پشت سر گذاشته است.به گزارش ايتنا از ايسنا به نقل از بلومبرگ، كاربران اينستاگرام از مرز ۵۰۰ ميليون نفر عبور كردند و اين رشد در حالي كه اين اپليكيشن به اشتراكگذاري عكس همچون مانعي موجب توقف رقباست، شتاب گرفته است.آخرين ۱۰۰ ميليون كاربري كه به اينستاگرام اضافه شدند، سريعتر از ۱۰۰ ميليون كاربر قبلي به اين شبكه اجتماعي پيوستند كه نشان ميدهد اين اپليكيشن متعلق به فيسبوك به اين زوديها گرفتار آفت كاهش رشدي كه توئيتر به آن دچار شده بود، نميشود.اينستاگرام اعلام كرده كه كاربران روزانهاش به ۳۰۰ ميليون نفر رسيده است، كه آماري دو برابر اسنپچت و توئيتر دارد. همچنين كاربران اينستاگرام به طور متوسط روزانه ۹۵ ميليون عكس و ويديو به اشتراك ميگذارند و حدود ۸۰ درصد از آنها در خارج كشور آمريكا حضور دارند.فيسبوك اينستاگرام را در سال ۲۰۱۲ به قيمت ۷۵۰ ميليون خريداري كرد. از آن پس اين شبكه اجتماعي با توجه به سهولت به اشتراكگذاري تصاوير به صورت نمايي رشد كرد. رسانهاي كه از موانع زباني عبور كرده و ميان افراد حتي بدون الزامات اجتماعي رسمي ارتباط برقرار ميكند. |
 |
اينستاگرام حالا نيم ميليارد كاربر از سراسر جهان دارد و با استفاده سه پنجم كاربران به صورت روزانه، توئيتر و اسنپچت را پشت سر گذاشته است.به گزارش ايتنا از ايسنا به نقل از بلومبرگ، كاربران اينستاگرام از مرز ۵۰۰ ميليون نفر عبور كردند و اين رشد در حالي كه اين اپليكيشن به اشتراكگذاري عكس همچون مانعي موجب توقف رقباست، شتاب گرفته است.آخرين ۱۰۰ ميليون كاربري كه به اينستاگرام اضافه شدند، سريعتر از ۱۰۰ ميليون كاربر قبلي به اين شبكه اجتماعي پيوستند كه نشان ميدهد اين اپليكيشن متعلق به فيسبوك به اين زوديها گرفتار آفت كاهش رشدي كه توئيتر به آن دچار شده بود، نميشود.اينستاگرام اعلام كرده كه كاربران روزانهاش به ۳۰۰ ميليون نفر رسيده است، كه آماري دو برابر اسنپچت و توئيتر دارد. همچنين كاربران اينستاگرام به طور متوسط روزانه ۹۵ ميليون عكس و ويديو به اشتراك ميگذارند و حدود ۸۰ درصد از آنها در خارج كشور آمريكا حضور دارند.فيسبوك اينستاگرام را در سال ۲۰۱۲ به قيمت ۷۵۰ ميليون خريداري كرد. از آن پس اين شبكه اجتماعي با توجه به سهولت به اشتراكگذاري تصاوير به صورت نمايي رشد كرد. رسانهاي كه از موانع زباني عبور كرده و ميان افراد حتي بدون الزامات اجتماعي رسمي ارتباط برقرار ميكند. |
 |