چهارشنبه ۰۵ خرداد ۹۵ | ۱۷:۵۸ ۶۲ بازديد
به گزارش ايتنا از فارس، يك بانك اطلاعاتي كالا با برگزاري يك كمپين نظرسنجي سراسري با موضوع كسب وكار آنلاين، قصد دارد با طرح سوالاتي با موضوع فروشگاههاي اينترنتي و ميزان علاقمندي افراد به خريد غير حضوري، چالشها و مخاطرات حوزه كسب و كار آنلاين را مورد تحليل قرار دهد.در مرحله اول اين نظرسنجي، سوالات مطرح شده به سه فاكتور پايه ترجيحات، اولويتها و محبوبيت هاي مصرف كنندگان توجه دارد. يكي از اهداف اصلي اجراي اين نظرسنجي، دريافت دادههاي مستقيم از كاربران فضاي مجازي براي تحليل واقع بينانه وضعيت فعلي خريد و فروش غيرحضوري در ايران است.راه اندازان اين استارت آپ معتقدند كه تحليل و بررسي نتايج اين نظرسنجي علاوه بر بهبود فعاليت و خدمت رساني فروشگاههاي آنلاين، به شكست انحصار طلبي چند فروشگاه خاص و بازگشت رونق به بازار و البته ايجاد رقابت سالم در ميان فروشگاههاي اينترنتي نيز منجر خواهد شد. |
 |
به گزارش ايتنا از فارس، يك بانك اطلاعاتي كالا با برگزاري يك كمپين نظرسنجي سراسري با موضوع كسب وكار آنلاين، قصد دارد با طرح سوالاتي با موضوع فروشگاههاي اينترنتي و ميزان علاقمندي افراد به خريد غير حضوري، چالشها و مخاطرات حوزه كسب و كار آنلاين را مورد تحليل قرار دهد.در مرحله اول اين نظرسنجي، سوالات مطرح شده به سه فاكتور پايه ترجيحات، اولويتها و محبوبيت هاي مصرف كنندگان توجه دارد. يكي از اهداف اصلي اجراي اين نظرسنجي، دريافت دادههاي مستقيم از كاربران فضاي مجازي براي تحليل واقع بينانه وضعيت فعلي خريد و فروش غيرحضوري در ايران است.راه اندازان اين استارت آپ معتقدند كه تحليل و بررسي نتايج اين نظرسنجي علاوه بر بهبود فعاليت و خدمت رساني فروشگاههاي آنلاين، به شكست انحصار طلبي چند فروشگاه خاص و بازگشت رونق به بازار و البته ايجاد رقابت سالم در ميان فروشگاههاي اينترنتي نيز منجر خواهد شد. |
 |