انتقاد به انحصار چند فروشگاه اينترنتي خاص در ايران

۶۲ بازديد
به گزارش ايتنا از فارس، يك بانك اطلاعاتي كالا با برگزاري يك كمپين نظرسنجي سراسري با موضوع كسب وكار آنلاين، قصد دارد با طرح سوالاتي با موضوع فروشگاه‌هاي اينترنتي و ميزان علاقمندي افراد به خريد غير حضوري، چالش‌ها و مخاطرات حوزه كسب و كار آنلاين را مورد تحليل قرار دهد.در مرحله اول اين نظرسنجي، سوالات مطرح شده به سه فاكتور پايه ترجيحات، اولويت‌ها و محبوبيت هاي مصرف كنندگان توجه دارد. يكي از اهداف اصلي اجراي اين نظرسنجي، دريافت داده‌هاي مستقيم از كاربران فضاي مجازي براي تحليل واقع بينانه وضعيت فعلي خريد و فروش غيرحضوري در ايران است.راه اندازان اين استارت آپ معتقدند كه تحليل و بررسي نتايج اين نظرسنجي علاوه بر بهبود فعاليت و خدمت رساني فروشگاه‌هاي آنلاين، به شكست انحصار طلبي چند فروشگاه خاص و بازگشت رونق به بازار و البته ايجاد رقابت سالم در ميان فروشگاه‌هاي اينترنتي نيز منجر خواهد شد.
به گزارش ايتنا از فارس، يك بانك اطلاعاتي كالا با برگزاري يك كمپين نظرسنجي سراسري با موضوع كسب وكار آنلاين، قصد دارد با طرح سوالاتي با موضوع فروشگاه‌هاي اينترنتي و ميزان علاقمندي افراد به خريد غير حضوري، چالش‌ها و مخاطرات حوزه كسب و كار آنلاين را مورد تحليل قرار دهد.در مرحله اول اين نظرسنجي، سوالات مطرح شده به سه فاكتور پايه ترجيحات، اولويت‌ها و محبوبيت هاي مصرف كنندگان توجه دارد. يكي از اهداف اصلي اجراي اين نظرسنجي، دريافت داده‌هاي مستقيم از كاربران فضاي مجازي براي تحليل واقع بينانه وضعيت فعلي خريد و فروش غيرحضوري در ايران است.راه اندازان اين استارت آپ معتقدند كه تحليل و بررسي نتايج اين نظرسنجي علاوه بر بهبود فعاليت و خدمت رساني فروشگاه‌هاي آنلاين، به شكست انحصار طلبي چند فروشگاه خاص و بازگشت رونق به بازار و البته ايجاد رقابت سالم در ميان فروشگاه‌هاي اينترنتي نيز منجر خواهد شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد