سامانه جديد مديريت و قطع پيامك هاي تبليغاتي

۳۵ بازديد

زمان دريافت خبر: دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۱

منبع خبر: الف

با وجودي كه بارها در سرويس مشكلات مردم عنوان شده راهكارهاي قطع پيامك هاي تلفن همراه چيست، باز هم برخي مخاطبان از اين پيامكها، گلايه دارند. - به گزارش خبرآنلاين، پس از اينكه مخاطبان زيادي به رگولاتوري مخابرات و اپراتورهاي تلفن همراه از فراواني دريافت پيامكهاي تبليغاتي، شكايت كردند، رگولاتوري فكر تازه اي براي قطع و مديريت پيامكهاي انبوه و تبليغاتي و همچنين خدمات ارزش افزوده كه به كارگيري آنها مستلزم پرداخت هزينه از سوي مشتركان است، كرد. - ولي هنوز هم برخي مخاطبان مي گويند از دست پيامكهاي تبليغاتي شب و روز ندارند ...


مشاهده متن اصلي خبر

زمان دريافت خبر: دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۱

منبع خبر: الف

با وجودي كه بارها در سرويس مشكلات مردم عنوان شده راهكارهاي قطع پيامك هاي تلفن همراه چيست، باز هم برخي مخاطبان از اين پيامكها، گلايه دارند. - به گزارش خبرآنلاين، پس از اينكه مخاطبان زيادي به رگولاتوري مخابرات و اپراتورهاي تلفن همراه از فراواني دريافت پيامكهاي تبليغاتي، شكايت كردند، رگولاتوري فكر تازه اي براي قطع و مديريت پيامكهاي انبوه و تبليغاتي و همچنين خدمات ارزش افزوده كه به كارگيري آنها مستلزم پرداخت هزينه از سوي مشتركان است، كرد. - ولي هنوز هم برخي مخاطبان مي گويند از دست پيامكهاي تبليغاتي شب و روز ندارند ...


مشاهده متن اصلي خبر
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد